Гарантійний та післягарантійний ремонт Ізідрі

Гарантійне та сервісне обслуговування

На всі моделі сушарок надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить заповнений гарантійний талон з мокрою печаткою. У гарантійному талоні вказується: модель, серійний номер сушарки і дата покупки. Будь ласка, зберігайте талон протягом усього терміну експлуатації.

Сервісний центр: 03087, Україна, м Київ, вул. Іскрівська, 1 займається гарантійним обслуговуванням сушарок Ezidri. Також сервісний центр займається сервісним обслуговуванням — ремонтом сушарок, за якими скінчилися гарантійні терміни (післягарантійний ремонт). У разі виникнення будь-яких питань з гарантійного та післягарантійного обслуговування звертайтесь до продавця.

Гарантійні терміни сушарок Ezidri:

Протягом цього періоду всі дефекти матеріалів або сушарки будуть виправлені, або апарат буде замінено безкоштовно (на розсуд продавця). На замінені частини і виконані роботи поширюється оригінальна гарантія.

При виникненні у покупця підозри на заводський брак і після консультації з продавцем, покупець діє згідно процедурі відправки сушарки в сервісний центр.

Гарантія не надається в наступних випадках

Повернення або обмін сушарки

Згідно законодавства: ви можете обміняти або повернути сушарку на протязі 14 днів після покупки.

Вимоги до товару для обміну або повернення:

Обмін або повернення сушарки в робочому стані відбувається тільки при дотриманні всіх перерахованих вище вимог.

Якщо сушарка не працює, обмін або повернення проводиться тільки після висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені (про те що сушарка не вийшла з ладу через збій в електромережі покупця або недотримання покупцем правил експлуатації).

Процедура відправки сушарки в сервісний центр:

Покупець надсилає до сервісного центру не всю сушарку, а тільки "базу" (нижня частина, з двигуном).
Транспортні витрати оплачує покупець.

У разі визнання поломки заводським браком, покупець має право:

Процедура повернення коштів при відмові від товару:

У разі повернення товару покупцю компенсується вся сума, зазначена в товарному чеку. Або її частина, за умови повернення покупцем частини замовлення.

Процедура обміну сушарки на іншу модель:

Обмін на іншу модель Ізідрі можливий лише у разі відповідності сушарки вимогам щодо обміну товару.

Види обміну товару:
Можливий обмін з доплатою (на дорожчу модель), або обмін з виплатою різниці (на дешевшу модель). Це стосується і фурнітури (лотків, піддонів, сіток) для всіх моделей сушарок Ezidri.

Рекомендації стосовно отримання посилки на Новій Пошті

Перед відправкою всі сушарки перевіряються продавцем на працездатність, відсутність механічних пошкоджень і ретельно запаковуються в гофрокартон. Але існує теоретична можливість пошкодження посилки з вини Нової Пошти. Тільки у випадку дотримання покупцем наступних рекомендацій продавець зобов'язується повторно вислати сушилку (у разі якщо посилка була пошкоджена з вини Нової Пошти).