Гарантійний та післягарантійний ремонт

Гарантійне та сервісне обслуговування

На всі моделі сушарок надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить заповнений гарантійний талон з мокрою печаткою. У гарантійному талоні вказується: модель, серійний номер сушарки і дата покупки. Будь ласка, зберігайте талон протягом усього терміну експлуатації.

Сервісний центр: 03087, Україна, м Київ, вул. Іскрівська, 1 займається гарантійним обслуговуванням сушарок Ezidri. Також сервісний центр займається сервісним обслуговуванням — ремонтом сушарок, за якими скінчилися гарантійні терміни (післягарантійний ремонт). У разі виникнення будь-яких питань з гарантійного та післягарантійного обслуговування звертайтесь до продавця.

Гарантійні терміни сушарок Ezidri:

  • Модель Classic Everyday (FD 300) — Гарантія: 1 рік.
  • Моделі Snackmaker (FD 500) та Ultra 1000 (FD 1000) — Гарантія: 2 роки.

Протягом цього періоду всі дефекти матеріалів або сушарки будуть виправлені, або апарат буде замінено безкоштовно (на розсуд продавця). На замінені частини і виконані роботи поширюється оригінальна гарантія.

При виникненні у покупця підозри на заводський брак і після консультації з продавцем, покупець діє згідно процедурі відправки сушарки в сервісний центр.

Гарантія не надається в наступних випадках

  • Було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні компоненти сушарки, змінена конструкція і т.д.
  • Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
  • Пошкодження, викликані використанням сушарки не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі.
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).

Повернення або обмін сушарки

Згідно законодавства: ви можете обміняти або повернути сушарку на протязі 14 днів після покупки.

Вимоги до товару для обміну або повернення:

  • сушарка знаходиться в робочому стані.
  • сушарка не була у вживанні і не має слідів використання:
    потемнінь, потертостей, подряпин, відколів і т.п.
  • сушарка повністю укомплектована і цілісність упаковки не порушена.
  • збережено всі ярлики, маркування і гарантійний талон.
  • у покупця є товарний чек.

Обмін або повернення сушарки в робочому стані відбувається тільки при дотриманні всіх перерахованих вище вимог.

Якщо сушарка не працює, обмін або повернення проводиться тільки після висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені (про те що сушарка не вийшла з ладу через збій в електромережі покупця або недотримання покупцем правил експлуатації).

Процедура відправки сушарки в сервісний центр:

Покупець надсилає до сервісного центру не всю сушарку, а тільки "базу" (нижня частина, з двигуном).
Транспортні витрати оплачує покупець.

  • Покупці із Києва доставляють "базу" неробочої сушарки за адресою сервісного центру (вул. Іскрівська, 1). Або відправляють Новою Поштою на Київське відділення, вказане продавцем. Тип відправки "склад-склад".
  • Покупцям з інших міст, продавець повідомляє дані для відправки "бази" неробочої сушарки Новою Поштою.

У разі визнання поломки заводським браком, покупець має право:

  • Отримати безкоштовно таку ж модель сушарки (попередньо перевірену продавцем на відсутність браку). Якщо в сервісний центр висилалась тільки "база" сушарки — отримати робочу "базу" безкоштовно.
  • Або на повернення грошей за товар у повному обсязі, згідно з процедурою повернення коштів при відмові від товару.

Процедура повернення коштів при відмові від товару:

  • Для покупців з Києва повернення сушарки можливе безпосередньо за адресою доставки. Сума виплачується готівкою, після перевірки сушарки на відповідність вимогам щодо повернення товару. Транспортні витрати сплачує продавець.
  • Покупці з інших міст висилають сушилку на відділення Нової Пошти продавця. Транспортні витрати (згідно тарифів Нової Пошти) оплачує покупець. Гроші переводяться на картковий рахунок покупця, після перевірки сушарки на відповідність вимогам щодо повернення товару. Зверніть увагу, що ПІБ власника карткового рахунку та ПІБ, вказане при оформленні замовлення, повинні співпадати.

У разі повернення товару покупцю компенсується вся сума, зазначена в товарному чеку. Або її частина, за умови повернення покупцем частини замовлення.

Процедура обміну сушарки на іншу модель:

Обмін на іншу модель можливий лише у разі відповідності сушарки вимогам щодо обміну товару.

Види обміну товару:
Можливий обмін з доплатою (на дорожчу модель), або обмін з виплатою різниці (на дешевшу модель). Це стосується і фурнітури (лотків, піддонів, сіток) для всіх моделей сушарок Ezidri.

  • Для покупців з Києва обмін відбувається за адресою доставки. Транспортні витрати сплачує продавець.
  • Покупці з інших міст, в разі обміну на дешевшу модель, сплачують транспортні витрати в обидві сторони. При обміні на дорожчу модель покупець сплачує транспортні витрати на відправку сушарки до відділення Нової Пошти продавця, а продавець оплачує транспортні витрати у зворотний бік.

Рекомендації стосовно отримання посилки на Новій Пошті

Перед відправкою всі сушарки перевіряються продавцем на працездатність, відсутність механічних пошкоджень і ретельно запаковуються в гофрокартон. Але існує теоретична можливість пошкодження посилки з вини Нової Пошти. Тільки у випадку дотримання покупцем наступних рекомендацій продавець зобов'язується повторно вислати сушилку (у разі якщо посилка була пошкоджена з вини Нової Пошти).

  • Відразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії Нова Пошта. Наполегливо радимо розкрити і перевірити посилку якщо візуально помітно що упаковка пошкоджена.
  • При наявності претензій до стану відправлення попросіть працівника компанії Нова Пошта скласти "Акт прийому-передачі" і "Претензію". "Акт прийому-передачі" і "Претензія" повинні бути оформлені саме в момент отримання відправлення.
  • Перебуваючи у відділенні Нової Пошти, повідомте продавцю про пошкодження посилки. Продавець зобов'язується допомогти покупцю при виникненні проблем з Новою Поштою. За умови дотримання рекомендацій продавця посилку буде відправлено повторно.